LET OP! Ons retourtermijn is 14 dagen. Valt jouw retour hier buiten, kunnen we hem helaas niet verwerken en zullen we de order terug sturen.

RETOURNEREN VIA DE BEZORGDIENST

Volg de volgende, eenvoudige, stappen om snel en gemakkelijk een of meerdere artikelen uit je bestelling aan ons terug te sturen:

1. VOORBEREIDING

  • Doe het item terug in een doos of eventueel de originele verpakking waarin je het item hebt ontvangen.
  • Plaats de te retourneren items, samen met de pakbon in één pakket. Je kunt eventueel de originele verpakking hergebruiken.

2. VERPAKKEN

  • Zorg ervoor dat het originele adreslabel niet meer leesbaar is.
  • Schrijf het retouradres op de doos:
    Studs & Stones
    Vriesestraat 32
    3311NR, Dordrecht
  • Let op dat het pakket volledig is afgesloten; hiermee voorkom je dat de inhoud onderweg beschadigt.
  • Breng je pakketje naar het dichtstbijzijnde pakketpunt, de retourkosten zijn voor eigen rekening. Het maakt dus niet uit met welke vervoerder je het pakket verstuurt.
  • Bewaar je afgiftebewijs! Let op, dit is heel belangrijk! Stel er gebeurt iets met je pakket is dit het bewijs waarmee wij je verder kunnen helpen.

3. RETOURNEREN

  • Producten die u terugstuurt op grond van de Wet Koop op Afstand dienen in de originele staat (en indien redelijkerwijs mogelijk inclusief de originele verpakking en in goede staat) te worden teruggezonden. Indien u hier niet aan voldoet, behouden wij ons het recht voor de retournering te weigeren.
  • Let op! Producten die volgens het stappenplan op de verzorgingskaart zijn behandeld, kunnen niet geretourneerd worden.
  • Het retourneren van producten is voor uw eigen rekening en risico. Met name bij wat duurdere producten is het sterk aan te bevelen het pakket aangetekend te verzenden.
  • Bewaar altijd de track en trace bon, dan heb je altijd het bewijs dat je retourzending is afgegeven.

4. TERUGBETALING

  • Wanneer jouw geretourneerde pakket bij ons binnen komt, proberen wij zo snel mogelijk te verwerken.
  • Zodra we de geretourneerde items hebben verwerkt wordt de terugbetalingsprocedure in gang gezet. Normaal gesproken is je retourzending binnen 14 werkdagen verwerkt en staat het bedrag op jouw rekening.

KAN IK EEN ARTIKEL OMRUILEN?

Nee, het is helaas niet mogelijk om een artikel te ruilen bij ons, maar je kunt altijd een nieuwe bestelling plaatsen om het gewenste artikel te krijgen.

  • Het artikel dat je niet wilt houden kun je gemakkelijk terugsturen naar ons en wij zullen vervolgens het bedrag aan je terugbetalen binnen 14 dagen nadat wij het product hebben ontvangen.
  • Je hebt 14 dagen de tijd om een artikel te retourneren aan ons.

KAN IK EEN ARTIKEL NAAR JULLIE HOOFDKANTOOR BRENGEN IN DE STAD?

Dat is mogelijk! Pak het wel in zoals hierboven vermeld staat.

EEN VAN MIJN ITEMS IS KAPOT. WAT MOET IK DOEN?

 In het geval dat je een defect aantreft bij een artikel dat je  in onze online shop hebt gekocht, zorg er dan voor dat je dit defect binnen 1 maand na de besteldatum meldt:

  • Het enige wat je dient te doen, is het artikel te retourneren naar ons waarbij je duidelijk op het formulier aangeeft dat het om een defect item gaat.
  • Het retourformulier is gemakkelijk aan te vragen via onze e-mail (info@studsandstones.nl). Zodra we het artikel ontvangen hebben, verwerken we meteen je klacht.
  • Bij defecte artikelen wordt altijd het volledige bedrag gecrediteerd. De creditering zal binnen 14 dagen plaatsvinden.
  • Let op; alle artikelen van Studs and Stones zijn handgemaakt, een of enkele studs kunnen na verloop van tijd van de tas afvallen. Dit wordt niet als defect beschouwd en deze items kunnen dan ook niet worden geretourneerd.
  • Wij kunnen het artikel helaas niet omruilen, maar je kunt wel een nieuwe bestelling plaatsen.

WANNEER KRIJG IK MIJN GELD TERUG?

  • De terugbetaling vindt zo spoedig mogelijk plaats, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij het geretourneerde item hebben ontvangen.
  • Wij wachten met terugbetalen tot wij de retourartikelen hebben terugontvangen.
  • Je ontvangt een e-mail zodra wij je retourzending hebben ontvangen in ons magazijn.
  • Zodra wij je retourzending hebben ontvangen in ons magazijn, betalen wij je het volledige bedrag terug, exclusief de verzendkosten door ons in rekening gebracht voor de geretourneerde producten in het geval je de gehele bestelling retourneert.
  • De verzendkosten zijn een standaardbedrag dat niet afhankelijk is van het aantal bestelde producten. Daarom betalen wij geen verzendkosten terug als je slechts een deel van jou bestelling retourneert.
  • De terugbetaling vindt plaats op dezelfde wijze als jouw betaling.
  • Let op! De terugbetaling wordt gedaan door ons betaalsysteem Mollie. Deze naam zal dus ook zichtbaar zijn in jouw bankomgeving.