Toch niet helemaal zoals verwacht? Jammer, kan gebeuren.

LET OP! Ons retourtermijn is 14 dagen. Valt jouw retour hier buiten, kunnen we hem helaas niet verwerken.

VERPAKKEN

  • Voeg een briefje toe met je naam en ordernummer.
  • Schrijf het retouradres op de doos:
    Studs & Stones
    Vriesestraat 32
    3311NR, Dordrecht
  • Let op dat het pakket volledig is afgesloten; hiermee voorkom je dat de inhoud onderweg beschadigt.
  • Breng je pakketje naar het dichtstbijzijnde pakketpunt, de retourkosten zijn voor eigen rekening. Het maakt dus niet uit met welke vervoerder je het pakket verstuurt.
  • Bewaar je afgiftebewijs!  Stel er gebeurt iets met je pakket is dit het bewijs waarmee wij je verder kunnen helpen.

RETOURNEREN

  • Producten die u terugstuurt op grond van de Wet Koop op Afstand dienen in de originele staat (en indien redelijkerwijs mogelijk inclusief de originele verpakking en in goede staat) te worden teruggezonden. Indien u hier niet aan voldoet, behouden wij ons het recht voor de retournering te weigeren.
  • Let op! Producten die volgens het stappenplan op de verzorgingskaart zijn behandeld, kunnen niet geretourneerd worden.
  • Het retourneren van producten is voor uw eigen rekening en risico. Met name bij wat duurdere producten is het sterk aan te bevelen het pakket aangetekend te verzenden.

TERUGBETALING

  • Wanneer jouw geretourneerde pakket bij ons binnen komt, proberen wij zo snel mogelijk te verwerken.
  • Zodra we de geretourneerde items hebben verwerkt wordt de terugbetalingsprocedure via Mollie in gang gezet. Normaal gesproken is je retourzending binnen 7 werkdagen verwerkt en staat het bedrag op jouw rekening.

KAN IK EEN ARTIKEL OMRUILEN?

Nee, het is helaas niet mogelijk om een artikel te ruilen bij ons, maar je kunt altijd een nieuwe bestelling plaatsen om het gewenste artikel te krijgen.

  • Het artikel dat je niet wilt houden kun je gemakkelijk terugsturen naar ons en wij zullen vervolgens het bedrag aan je terugbetalen binnen 14 dagen nadat wij het product hebben ontvangen.

KAN IK EEN ARTIKEL NAAR JULLIE HOOFDKANTOOR BRENGEN IN DE STAD?

Dat is mogelijk! Pak het wel in zoals hierboven vermeld staat.

EEN VAN MIJN ITEMS IS KAPOT. WAT MOET IK DOEN?

 In het geval dat je een defect aantreft bij een artikel dat je  in onze online shop hebt gekocht, zorg er dan voor dat je dit defect binnen 1 maand na de besteldatum meldt:

  • Het enige wat je dient te doen, is het artikel te retourneren naar ons waarbij je duidelijk op het formulier aangeeft dat het om een defect item gaat.
  • Het retourformulier is gemakkelijk aan te vragen via onze e-mail (info@studsandstones.nl). Zodra we het artikel ontvangen hebben, verwerken we meteen je klacht.
  • Bij defecte artikelen wordt altijd het volledige bedrag gecrediteerd. De creditering zal binnen 14 dagen plaatsvinden.
  • Let op; alle artikelen van Studs and Stones zijn handgemaakt, een of enkele studs kunnen na verloop van tijd van de tas afvallen. Dit wordt niet als defect beschouwd en deze items kunnen dan ook niet worden geretourneerd.