fbpx

FAQ Studs & Stones

Ben jij super blij met jouw aankoop, of moet je nog bestellen en heb je een dringende vraag? Wij hebben het antwoord! Staat jouw vraag hier niet tussen? Stuur ons dan een mailtje, we helpen je graag. 

 

IK WIL MIJN TAS RUILEN OF RETOURNEREN, HOE DOE IK DIT?

Alles over ruilen en retourneren vind je hier. 

https://studsandstones.nl/retouneren/

 

EEN ARTIKEL DAT IK GRAAG WIL IS UITVERKOCHT, HOE LANG DUURT HET VOORDAT DEZE WEER OP VOORRAAD IS? 

Doordat al onze tassen handgemaakt zijn, duurt het (soms) iets langer voordat deze weer op voorraad is. We streven er naar om jouw lievelings tas zo snel mogelijk weer toe te kunnen voegen aan onze voorraad, meestal duurt dit ongeveer 2 weken. Bij het product kun je je e-mailadres achter laten, dan ontvang je een mailtje als deze weer op voorraad is. 

 

KAN IK NA HET PLAATSEN VAN EEN BESTELLING DEZE NOG AANPASSEN OF ANNULEREN?

Helaas is het niet mogelijk je bestelling in ons systeem na het plaatsen te wijzigen. Wel kun je een mailtje sturen naar info@studsandstones.nl met alle gegevens. Mocht de bestelling nog niet in behandeling zijn dan kunnen we kijken wat we kunnen betekenen. Helaas is er geen garantie dat een bestelling altijd kan worden aangepast.

 

IK HEB GEEN ORDERBEVESTIGING ONTVANGEN, WAT NU?

Is het bedrag wel van je rekening afgeschreven en heb je 100% zeker geen bevestiging in je mail? (Check ook je spam folder!!) Stuur dan een mailtje naar info@studsandstones.nl en wij kijken even met je mee.

 

WAT IS DE LEVERTIJD VAN MIJN BESTELLING?

Wij streven er naar om alle bestellingen binnen 1-2 werkdagen in huis te hebben. Met uitzondering van feestdagen etc. 

 

WAT IS DE BESTE VERZORGING VOOR MIJN TAS? 

Wij raden altijd aan om de tas in te spuiten/smeren met een leer verzorgend en/of waterafstotend product. Dit proces kan je eens in het halfjaar herhalen voor de beste verzorging. Wanneer de tas zijn donkere kleur een beetje heeft verloren raden wij aan om de tas voorzichtig in te smeren met een leerwax. Heb je dit niet in huis? Dan kan je ook voor zonnebloemolie gaan. Leg de tas hierna wel op een krant en dep hem na 24 uur goed af met keukenpapier. 

 

MIJN PRODUCT IS BESCHADIGD/ONTBREEKT/VERKEERD GELEVERD, WAT MOET IK DOEN?
Allereerst, onze excuses! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar info@studsandstones.nl met daarin alle gegevens (eventueel foto’s van het beschadigde product) en wij pakken dit zo snel mogelijk op.

 

WAT ZIJN DE GARANTIEVOORWAARDEN EN HET GARANTIETERMIJN?
Op een item gekocht via de webshop van Studs & Stones hanteren wij een garantietermijn van 3 maanden na aankoop.

Onderstaande klachten vallen niet onder de garantie:

1. Uitzonderlijke slijtage

2. Beschadiging door nalatigheid 

3. Water, val of stootslijtage

4. Afbreken van slotje/hengsel door het te vol stoppen van de tas

 

HELP! ER IS EEN MUNTJE/STEEN/STUD VAN MIJN TAS. WAT DOE IK NU? 

No problemo! Gelukkig hebben wij de oplossing. Stuur ons een mailtje en wij sturen de munt /steen/stud naar je op samen met een stappenplan hoe je dit kan repareren. 

 

IK BEN SUPER BLIJ MET DE TAS, MAAR IETS MINDER MET DE GEUR. WAT DOE IK HIERTEGEN? 

Al onze tassen zijn handgemaakt van echt koeienleer. Hier komt de leer geur dus ook vandaan. Wij raden aan om de tas vooral veel te gebruiken in de buitenlucht, dan is het binnen no time weg!